چه مکمل های استفاده می شود برای کم کردن سرعت کیست کلیه PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مکمل های استفاده می شود برای کم کردن سرعت کیست کلیه PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال معمول دیده می شود در جهان آنها را به ارث برده است، و از رشد کیست های کلیه در درجه اول تعیین پیشرفت PKD. تا کنون، برخی از مکمل ممکن است کند رشد کیست های کلیه PKD کمک کند.

اگر شما مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده، شما باید علاقه مند به مکمل های زیر که در برخی مطالعات مشخص شده است که در کاهش کیست های کلیوی موثر است.

1 ویتامین B3 یا نیاسین

برخی از کارشناسان کلیه نشان می دهد که ظهور و رشد کیست های کلیوی PKD است و ارتباط نزدیک با SIRT1، نوع خاصی از پروتئین در ژن. ویتامین B3 اثر بالقوه مهار فعالیت SIRT1، که می تواند جلوگیری از تشکیل کیست های کلیه کمک می کند و کاهش نرخ رشد.

2 سویا

اگر شما به دنبال یک برنامه رژیم غذایی PKD مناسب، شما ممکن است توصیه می شود که سعی کنید سویا را امتحان کنید. دلیل این است که برخی از مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که سویا می تواند به پیشرفت بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کند. علاوه بر این، آن را نیز می تواند به پروتئین با کیفیت بالا برای بدن فراهم می آورند.

مکمل های آهن 3

این لازم است که کلیه ها به شدت بزرگ شدن کیست های کلیوی آسیب دیده، چرا که کلیه ها بیمار می تواند به اندازه کافی تولید نمی EPO برای تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون. آهن یک ماده خام برای تولید سلول های قرمز خون است، بنابراین مکمل آهن می تواند کمک به مدیریت کم خونی کلیوی.

4 زغال اخته

زغال اخته و یا آب آلبالو دارای توانایی قوی برای پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه ادراری، یک عارضه شایع بیماری کلیه پلی کیستیک و ممکن است پیشرفت بیماری کلیوی به راحتی سرعت بخشیدن به. بنابراین، مصرف به طور منظم از قره قاط می تواند کمک به مدیریت این مشکلات.

البته برخی از مکمل های دیگر نیز می تواند مقابله با کیست های کلیه PKD کمک کند. اگر شما هر گونه سوال در مورد آنها و یا می خواهید بدانید که چگونه این مکمل ها برای غذا خوردن، شما می توانید از کارشناسان کلیه تماس بگیرید از طریق پیام زیر یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست کلیه آهسته پایین ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: